Snörapport -

Välkommen till P2015 lagsida

Lite info inför säsong 2023
2023-01-09 22:38

Hej och God fortsättning!

Hoppas ni alla haft ett bra slut på 2022 och hållit er friska och fått njuta av lite ledighet.

Frej har ju bytt från laget.se till Sportadmin.se, gå in på sidan och bekanta er med den och se över era uppgifter att dessa stämmer (mejladresser, telefonnummer).

Det är också viktigt att om det är någon spelare som väljer att inte fortsätta spela denna säsong så måste man anmäla detta till kansliet som då tar bort uppgifterna.

Det står i kalendern på vår hemsida att det är träning nu på torsdag (utomhus) och söndag (inomhus), vi kommer inte ha någon träning denna vecka och det

är också anledningen till att ingen kallelse skickats ut.

Vi ledare har möte i veckan för att diskutera hur vi ska lägga upp det den närmsta tiden med träningar utomhus samt inomhus.

Vi återkommer inom kort med kallelse till träning och lite längre fram med mer information inför kommande säsong med bl.a premiär i St Erikscupen 😊

Ha en fortsatt bra vecka!

Mvh

Lagledarna P2015