Snörapport -

God fortsättning! Nu startar vi fotbollssäsongen för 2023
2023-01-12 22:48

Hej och god fortsättning allihopa!

Vi får hoppas att ni haft en fin jul- och nyårsledighet och är sugna på att starta fotbollssäsongen 2023. Vi är taggade och det är ett fantastiskt gäng killar som vi fått förmånen att träna. Killarna kämpade hårt inomhus och har gjort både ett och två kliv framåt i sin bollfärdighet och inte minst hur man lyssnar på sina kompisar och ledare.

På söndag den 15 januari Kl 10.30 drar träningen igång och vi uppmanar alla att anmäla ett deltagande. Kallelse har gått ut.

Frej har bytt portal från laget.se till Sportadmin.se, gå in på sidan och bekanta er med den och se över era uppgifter att dessa stämmer (mejladresser, telefonnummer). Ladda gärna ned sportadmin-appen för att enkelt kunna svara på kallelserna.

Det är också viktigt att om det är någon spelare som väljer att inte fortsätta spela denna säsong så måste man anmäla detta till kansliet.

Vi kommer inom de närmsta veckorna komma ut med mer information om träningsupplägg för terminen och en närmare presentation av oss ledare.

Med vänliga hälsningar,

Ledarteamet P2016